Πληροφορίες:
Μικτή μέθοδος διδασκαλίας: 2 δια ζώσης εργαστήρια (10 και 17 Μαρτίου) και εξ αποστάσεως αλληλεπίδραση
Τόπος Διεξαγωγής: Δια ζώσης στο Κέντρο Διά Βίου Μάθησης Δ. Λαρισαίων, Αιόλου 4, Λάρισα και εξ αποστάσεως αλληλεπίδραση.
Κόστος Συμμετοχής: ΔΩΡΕΑΝ
Μέγιστος Αριθμός Συμμετεχόντων με σειρά προτεραιότητας δήλωσης συμμετοχής: 20 άτομα (νέες και νέοι χωρίς εργασία έως 30 ετών)
Πληροφορίες: Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Δήμου Λαρισαίων, Τηλ: 2410680249, 2410680250
Δηλώσεις Συμμετοχής: https://docs.google.com/forms/d/1dtsz3jVWHOGXk9H9HoenGFG1Px1R7je1jRuuWw-2PDw/edit
Υπεύθυνη Κύκλου Μάθησης: Κέλλυ Γεροστέργιου
Περιγραφή εκπαιδευτικού προγράμματος
Είναι αλήθεια ότι ο κόσμος γύρω μας αλλάζει, η αλλαγή δε μας περιμένει και όλοι/ες οφείλουμε να προσαρμοζόμαστε στις νέες ανάγκες.
Για τον Κύκλο Μάθησης «Αναζητώντας εργασιακές διαδρομές… με όχημα τις δεξιότητες» οι τελικοί αποδέκτες είναι οι σπουδαστές/στριες ή/και απόφοιτοι/ες ΕΠΑ.Σ. Μαθητείας Δ.ΥΠ.Α. (πρώην ΟΑΕΔ), Ι.Ε.Κ. Δ.ΥΠ.Α. (πρώην ΟΑΕΔ) και Ι.Ε.Κ. Υπουργείου Παιδείας, ΕΠΑΛ όλων των ειδικοτήτων, νέοι αναζητούντες εργασία έως 30 ετών, ανεξαρτήτως εκπαιδευτικού επιπέδου.
Πρόκειται για συνέργεια του Δήμου Λαρισαίων – στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Λάρισα η Πόλη που Μαθαίνει» και του ΠτΠ – με το Τμήμα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης & ΒΝΣ της Περ/κης Δ/νσης ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) Θεσσαλίας. Παράλληλα, στη σύμπραξη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον συμμετοχής, ως συνεργάτες, εξειδικευμένα στελέχη και άλλων φορέων της Λάρισας, όπως το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ, το Γραφείο Επαγγελματικού Προσανατολισμού της ΔΔΕ Λάρισας, το Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας του Δήμου Λαρισαίων κλπ.
Ο Κύκλος Μάθησης βασίζεται σε ερεθίσματα μυαλού, επιδιώκει να απελευθερώσει την κριτική σας σκέψη, να εμπνεύσει για την αναζήτηση του εαυτού σας – καθώς αυτό είναι το πρώτο στάδιο για την αναζήτηση των επιλογών και της εργασίας – να προβληματίσει για την υπάρχουσα κατάσταση και τα στερεότυπα γύρω από το θέμα της αναζήτησης εργασίας και να ωθήσει στο μετασχηματισμό πιθανών δυσλειτουργικών αντιλήψεων σχετικά με τα θέματα αυτά, δίνοντας έμπνευση για λύσεις.
Για την ακρίβεια αυτές τις λύσεις θα τις εντοπίσουν οι ίδιοι οι συμμετέχοντες και θα προκύψουν:
α) μέσα από την εφαρμογή εκπαιδευτικών τεχνικών, όπως ιδεοθύελλα – ιδεοκαταιγισμός, χωρισμός σε ομάδες, βιωματική προσέγγιση με παιχνιδοποίηση, με αξιοποίηση της τέχνης, με σκοπό την ενεργό συμμετοχή και τη δημιουργική αλληλεπίδραση,
β) μέσα από την παρότρυνσή για συμμετοχή σε κοινωνικές ομάδες, σε συλλογικά όργανα για νέους (πχ Δημοτικό Συμβούλιο Νεολαίας, συλλογικότητες και εικονικές κοινότητες νέων με ενδιαφέροντα σχετικά με εργασιακά θέματα, ευρωπαϊκά προγράμματα κλπ),
γ) μέσα από τις απαντήσεις σε κριτικά ερωτήματα, όπως «1.Στο «σταυροδρόμι» της καριέρας, με ποιον τρόπο θα επιλέξω την κατάλληλη διαδρομή; 2.Τι ρόλο παίζουν οι ειδικοί ή η δικτύωση στην αλλαγή της στάσης σε θέματα ζωής και καριέρας;». Για την επεξεργασία των παραπάνω κριτικών ερωτημάτων θα αναλυθεί το περιεχόμενο των έργων: «Ο μύθος του Λαβύρινθου» από την Ελληνική Μυθολογία και η «Ιθάκη» του Καβάφη. Με αυτόν τον τρόπο θα προκύψει η σύγχρονη ρητορική «της αναζήτησης των εργασιακών διαδρομών… με όχημα τις δεξιότητες».