Η Τέχνη στην Εκπαίδευση – Σύντομα Βιογραφικά Εκπαιδευτών

Η  Γεωργία Μέγα είναι αναπληρώτρια διευθύντρια στο Δημοτικό Σχολείο του Κολλεγίου Αθηνών και διδάσκει στο ΕΑΠ τη θεματική ενότητα Σύγχρονες Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Έχει διδάξει τη μέθοδο «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» του Α. Κόκκου σε σειρές σεμιναρίων (ΝΕΟΝ/ΙΒΕΠΕ/ΕΕΕΕ) και στο ΕΑΠ στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας που διδάσκει. Το ερευνητικό της έργο στο πλαίσιο της μεταδιδακτορικής έρευνας σχετίστηκε με τη μέθοδο αυτή στο πλαίσιο της εκπαίδευσης ενηλίκων/ ανηλίκων.

Η Μαρία Χρήστου είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Έχει συμμετάσχει ως εκπαιδεύτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση της Τέχνης στην εκπαίδευση. Έχει παρουσιάσει εργασίες της με την εφαρμογή της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» σε διεθνή και πανελλαδικά συνέδρια.

Ο Κώστας Μάγος είναι επίκουρος καθηγητής στο Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στο αντικείμενο της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων και έχει συνεργασθεί ως σύμβουλος-καθηγητής με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο σε θεματικές σχετικές με την εκπαίδευση ενηλίκων. Έχει διδάξει την μέθοδο της εκπαίδευσης μέσα από την Τέχνη σε σημαντικό αριθμό επιμορφωτικών σεμιναρίων και έχει επιβλέψει διπλωματικές εργασίες που αξιοποιούν ερευνητικά τη συγκεκριμένη μέθοδο.

Η Μαρία Καγιαβή είναι εκπαιδευτικός, πιστοποιημένη  εκπαιδεύτρια ενηλίκων και  καθηγήτρια  σύμβουλος στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης του ΕΑΠ και διδάκτορας του ΕΑΠ στην Εκπαίδευση Ενηλίκων, με κατεύθυνση τη Πολυδιάστατη και Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την αισθητική εμπειρία. Συμμετείχε στην ελληνική ομάδα του ευρωπαϊκού προγράμματος Grundtvig με τίτλο ARTiT και ως επιμορφώτρια στο πρόγραμμα «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την τέχνη»,  για το οποίο και έγραψε εκπαιδευτικό υλικό.

Η Ευφροσύνη Κωσταρά είναι Υποψήφια Διδάκτωρ Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει συμμετάσχει ως εκπαιδεύτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αλλά και εκπαιδευτών ενηλίκων σχετικά με τη χρήση της Τέχνης στην εκπαίδευση. Έχει παρουσιάσει εργασίες της με την εφαρμογή της μεθόδου «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» σε διεθνή και πανελλαδικά συνέδρια.  Στο πλαίσιο της μεθόδου αξιοποιεί σε μεγάλο βαθμό έργα της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας.

Ο Απόστολος Μπάρλος σπούδασε θεολογία στο Α.Π.Θ. και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο ίδιο πανεπιστήμιο. Δίδαξε σε σχολεία της Μέσης Εκπαίδευσης και στο 1ο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Λάρισας, στο οποίο υπηρέτησε και ως διευθυντής. Διετέλεσε Παιδαγωγικός Σύμβουλος των ΣΔΕ Θεσσαλίας.  Εκπαιδεύτηκε από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων στη μέθοδο «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσω της αισθητικής εμπειρίας» και συντόνισε, σε εκπαιδευτικές ημερίδες, συνέδρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, βιωματικά εργαστήρια που οργανώθηκαν από την ΕΕΕΕ με θέμα: «Εκπαίδευση μέσα από την τέχνη».

Η Βάσω Γώγου σπούδασε Θεολογία και Ιστορία-Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Παράλληλα έκανε ελεύθερες σπουδές στη ζωγραφική και στη βυζαντινή αγιογραφία. Δίδαξε στη Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση και στο 1ο ΣΔΕ  Λάρισας. Εκπαιδεύτηκε από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων στη μέθοδο «Μετασχηματίζουσα μάθηση μέσω της αισθητικής εμπειρίας» και συντόνισε, σε εκπαιδευτικές ημερίδες, συνέδρια και εκπαιδευτικά προγράμματα, βιωματικά εργαστήρια που οργανώθηκαν από την ΕΕΕΕ με θέμα: «Εκπαίδευση μέσα από την τέχνη».

Η Δημητρα Ανδριτσάκου είναι απόφοιτος του τμήματος Διδακτικής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά με μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Δραστηριοποιείται ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων τα τελευταία 14 χρόνια κυρίως σε ζητήματα αξιοποίησης νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει ως εκπαιδεύτρια σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών σχετικά με τη χρήση της Τέχνης στην εκπαίδευση. Είναι σύμβουλος ανάπτυξης για e-learning περιβάλλοντα και εφαρμογές.

Ο Γιώργος Κουλαουζίδης σπούδασε μαθηματικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην συνεχιζόμενη κατάρτιση και την εκπαίδευση ενηλίκων ενώ εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στην εκπαίδευση ενηλίκων στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.  Διδάσκει θεωρία και πράξη της εκπαίδευσης ενηλίκων στο Ε.Α.Π. και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Είναι μέλος του Δ.Σ. της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει διδάξει τη μέθοδο «Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία» του Α. Κόκκου σε σειρές σεμιναρίων (ΝΕΟΝ/ΙΒΕΠΕ/ΕΕΕΕ) και στο ΕΑΠ στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας που διδάσκει.